Klantendienst
Je kunt je pakket thuis laten bezorgen, maar ook rechtstreeks in een DHL ServicePoint in je buurt. In België gebruikt DHL eCommerce de postkantoren en postpunten van onze partner bpost. Met zo’n 2.800 punten in heel België, is er dus altijd wel eentje in de buurt. Veel van die punten zijn krantenwinkels, supermarkten of tankstation die vaak ook ’s avonds of in het weekend open zijn.
Waar je je pakket ook laat afleveren: we sturen een berichtje als het er is. Met een geldig legitimatiebewijs kan je het dan oppikken wanneer het jou uitkomt. Haal je het niet meteen op? Dan sturen we jou nog een herinnering. Pas na veertien dagen gaat je pakket terug naar de afzender.
Is je pakket later dan verwacht of zoekgeraakt? Neem dan contact op met de afzender. Bijvoorbeeld de klantendienst van de webshop waar je het pakket hebt besteld. Zij helpen je verder en kunnen bij DHL een onderzoek starten, zodat we de oorzaak kunnen achterhalen.
Benieuwd waar je pakketje zich bevindt? Je weet het zo. Ga op deze website naar de track & trace pagina. Daar volg je heel eenvoudig je pakket met je postcode en het zendingnummer dat je kreeg van de verzender of webwinkel waar je hebt besteld. Zo ben je direct op de hoogte.
DHL eCommerce pakketten (met JVGL code onder de barcode) kan je in België retourneren via de postpunten van onze partner bpost. Met 2.800 bpost punten in België is er altijd wel eentje bij jou in de buurt. Punten in winkels, supermarkten en tankstation hebben ruime openingsuren en zijn vaak ook ’s avonds en in het weekend open. Zo bepaal je zelf wanneer je je retour binnenbrengt.
Vind een DHL eCommerce ServicePoint in de buurt
Let op: DHL Express pakketten (met Waybill nummer onder de barcode) kan je niet via bpost retour sturen. Die moet je binnenbrengen in een DHL Express Service Point.
Zorg ervoor dat je retour goed verpakt en gelabeld is. Dan bezorgen wij het pakket in geen tijd terug bij de verzender. Kies voor een goed passende verpakking en vul lege ruimtes op. Verstuur je iets breekbaars? Bescherm kwetsbare of waardevolle spullen extra goed tegen de reis. Sluit je pakket goed af – met voldoende tape – en verwijder oude adreslabels van de verpakking. Tot slot: zorg dat je het DHL retourlabel op de vlakke bovenzijde van je verpakking plakt en niet over de randen of sluiting, anders kunnen we de barcode straks niet lezen.
Wij leveren van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur. De exacte levertijden kunnen verschillen per dag. Dit is afhankelijk van de pakketgrootte en het afleveradres.
Ben je niet thuis op het moment dat we voor de deur staan? Dan laat de DHL koerier of bpost een kaart achter in je brievenbus. Daarop zie je wanneer we opnieuw langskomen of waar je je pakket zelf kan ophalen. Op de koerier gemist pagina vind je meer informatie.
Je kunt je pakket thuis laten bezorgen, maar ook rechtstreeks in een DHL ServicePoint in je buurt. In België gebruikt DHL eCommerce de postkantoren en postpunten van onze partner bpost. Met zo’n 2.800 punten in heel België, is er dus altijd wel eentje in de buurt. Veel van die punten zijn krantenwinkels, supermarkten of tankstation die vaak ook ’s avonds of in het weekend open zijn.
Waar je je pakket ook laat afleveren: we sturen een berichtje als het er is. Met een geldig legitimatiebewijs kan je het dan oppikken wanneer het jou uitkomt. Haal je het niet meteen op? Dan sturen we jou nog een herinnering. Pas na veertien dagen gaat je pakket terug naar de afzender.
Is je pakket later dan verwacht of zoekgeraakt? Neem dan contact op met de afzender. Bijvoorbeeld de klantendienst van de webshop waar je het pakket hebt besteld. Zij helpen je verder en kunnen bij DHL een onderzoek starten, zodat we de oorzaak kunnen achterhalen.
Benieuwd waar je pakketje zich bevindt? Je weet het zo. Ga op deze website naar de track & trace pagina. Daar volg je heel eenvoudig je pakket met je postcode en het zendingnummer dat je kreeg van de verzender of webwinkel waar je hebt besteld. Zo ben je direct op de hoogte.
DHL eCommerce pakketten (met JVGL code onder de barcode) kan je in België retourneren via de postpunten van onze partner bpost. Met 2.800 bpost punten in België is er altijd wel eentje bij jou in de buurt. Punten in winkels, supermarkten en tankstation hebben ruime openingsuren en zijn vaak ook ’s avonds en in het weekend open. Zo bepaal je zelf wanneer je je retour binnenbrengt.
Vind een DHL eCommerce ServicePoint in de buurt
Let op: DHL Express pakketten (met Waybill nummer onder de barcode) kan je niet via bpost retour sturen. Die moet je binnenbrengen in een DHL Express Service Point.
Zorg ervoor dat je retour goed verpakt en gelabeld is. Dan bezorgen wij het pakket in geen tijd terug bij de verzender. Kies voor een goed passende verpakking en vul lege ruimtes op. Verstuur je iets breekbaars? Bescherm kwetsbare of waardevolle spullen extra goed tegen de reis. Sluit je pakket goed af – met voldoende tape – en verwijder oude adreslabels van de verpakking. Tot slot: zorg dat je het DHL retourlabel op de vlakke bovenzijde van je verpakking plakt en niet over de randen of sluiting, anders kunnen we de barcode straks niet lezen.
Wij leveren van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur. De exacte levertijden kunnen verschillen per dag. Dit is afhankelijk van de pakketgrootte en het afleveradres.
Ben je niet thuis op het moment dat we voor de deur staan? Dan laat de DHL koerier of bpost een kaart achter in je brievenbus. Daarop zie je wanneer we opnieuw langskomen of waar je je pakket zelf kan ophalen. Op de koerier gemist pagina vind je meer informatie.
Heb je niet kunnen vinden wat je zocht? Onze digitale collega Tracy helpt je graag verder. Komt ze er niet uit, dan kijkt ze of er een collega klaarzit.
Je gebruikt een verouderde internetbrowser. Om je een veilige site te kunnen bezorgen, ondersteunen we deze binnenkort niet meer. Update daarom nu je browser bij je internetinstellingen.