Verzenden met DHL eCommerce
Hoe werkt het?
Om te verzenden met DHL eCommerce heeft u een zakelijk account nodig en een login voor My DHL Portal. Via de registratie button op deze pagina is dat zo geregeld en kunt u direct aan de slag.

Account aanmaken
Een zakelijk account aanmaken is zo geregeld. U vult uw gegevens in, accepteert de voorwaarden en betaalt één cent om uw bankrekening te verifiëren. U ontvangt dan een e-mail met uw accountnummer, onze tarieven en een login voor onze verzendtool.

Aan de slag
Zodra u uw login heeft geactiveerd, kunt u direct aan de slag via My DHL Portal. In een paar kliks maakt u een verzendlabel klaar. Daarna boekt u een pick-up en de volgende werkdag komt onze chauffeur uw zending bij u ophalen.

DHL haalt uw zending op
DHL eCommerce komt uw zending altijd bij u ophalen. Hiervoor worden geen extra kosten aangerekend. Wilt u toch absoluut zelf uw pakket binnenbrengen? Dat kan enkel in één van onze 5 DHL RegionHubs. Gelieve geen pakketten af te geven in een ServicePoint!

Volg uw zending op de voet
Met de uitgebreide dashboards en rapporten in My DHL Portal houdt u grip op al uw zendingen. Een vraag? Loopt iets niet zoals gepland? Dan stuurt u eenvoudig bij, door nieuwe instructies te geven of een ticket te loggen voor onze klantendienst.
Zakelijk account aanmaken
Word nu klant
Registreer u via de rode knop onder de tarieven. U ontvangt dan direct een DHL account, een overzicht van onze tarieven en een login voor onze verzendtool My DHL Portal. Zo kunt u direct starten met verzenden.
Meer dan 20 zendingen per maand? Vraag een offerte op maat.
Meer dan 20 zendingen per maand?
vraag een offerte op maat
Verstuurt u meer dan 20 zendingen per maand? Dan maken wij graag een offerte op maat van uw verzendprofiel. Stuur ons uw gegevens door en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.